W kropki

a raczej w kropy 🙂

kr_10

Zaczynamy od wsadu, który przygotowujemy dzień wcześniej.

kr_01

Nie wymyśliłam tego, obejrzałam na tym filmiku –> klik-klik

Używałam rurek do osłony kabli elektrycznych cienkościennych o średnicy 20 mm i zwykłego papieru do pieczenia. Jedną z rurek kiepsko zabezpieczyłam i jak widać na zdjęciu, część masy wyciekła 🙂 No cóż, bywa.

kr_04

To mydło to prototyp. Przepis wymaga dopracowania, bo jasna część jest zbyt szara. Myślę, że rurki o większej średnicy lepiej by się sprawdziły. Pokazuję to mydło, bo praca nad nim sprawiła mi mnóstwo frajdy i wiem, że kolejne w kropy powstanie 🙂 Na pewno!

kr_03

4 uwagi do wpisu “W kropki

Skomentuj

